Gelelim ikinci bölüme, berbat ötesi reklamlara.
Birincisi hala iddia ettiklerini kanıtlayamamış olan bir çok şey; market indirimleri, teknoloji marketi indirimleri, özellikle "gerçek görüntü" vaat eden, şimdiye kadar kaç kere aynısını vaat ederek sattıkları TV'leri, Flat TV'leri, Plazma TV'leri, LCD TV'leri, TFT LCD TV'leri ne çabuk unuttlar, unuttuk!?
HD yayın çıktı, gözlerimiz de gerçek görüntüye geçti. Ah şimdiye kadar kör müydük, sahte görüntü mü izledik; yoksa film hiç başlamamışmıydı. Hey... mısırımız bitti!
Takın fişi g*tünüze, görün gerçek görüntüyü. Daha iyi reklam metni bulamadınız di mi... Neyse.
Gelelim TV'de izleidğim en salak reklamalrdan biri olan Eti Wanted reklamına. Bunu da sildiği için beynim, yorum yapmayacağım. Umarım Shubuo gibi zamanla unutulur, gider... Üstüne sifonu çoktan çekmeye hazırım.
İkincisi çocuklara sempati kazandırarak, var olmayan bir yanlışı DODİ, DİDO mu neyse vaat ederek tanıttıkları çikolatalı gofret reklamı. Az daha yuvarlatsanız, "a hi - a hi..." diye acıkan birini eşek gibi anırtabilirdiniz. Çok zor muydu...
Ve gelelim müthiş buluşumuza. Bunun ne kadar dayanacağına, sabır ve ters tepki verme refleksi perspektifinden ne kadar ileriye götürebileceklerini merak ediyorum. Garipliği kullanarak yaptıkları dondurma reklamı Lungo için... Herkes reklam bittiğinde daha b*ktan bir isim seçenemediniz mi diye soruyordur eminim... Ve hatırlıyordur reklamı beyni, bir köşesinde. Daha önce de buna benzer Caramio şekeri için böyle garip bir reklam vermişlerdi. Beyinde gereksiz yer eden...
Başka, başka bir şey gelmiyor aklıma. Kızınca ne yazacağımı da unuttum. Feist'in The Reminder Bonus disk'ini dinliyorum. Sakinliği ve güzelliği ile o da, bir o kadar aklımı karıştırıyor.
"Toy o - Toyo ta / Toy o - Toyo ta..." diyerek, diğerlerini filtreleyen beynim ile FF normal hayata geri dönüyorum. İyilik sizinle olsun.
"Toy o - Toyo ta / Toy o - Toyo ta..." diyerek, diğerlerini filtreleyen beynim ile FF normal hayata geri dönüyorum. İyilik sizinle olsun.